Ik word er helemaal warm van...

 

 
 Ik zie deze prachtige quilt op Facebook, 
gemaakt door  Audrey Brandsma-Logan.

Ze schrijft erbij:
Ik heb deze quilt gemaakt voor mijn moeder.
Het zijn de handafdrukken van al onze familieleden.
Het lijkt of deze handen hallo zwaaien of een high five geven.

Het idee achter deze quilt was om mijn moeder te laten weten 
dat ze altijd omringd is met onze liefde ook op dagen 
dat we niet in levende lijve bij haar konden zijn. 

Nu hangt deze quilt in haar eigen slaapkamer.
Audrey gaat door een moeilijke tijd en vraagt zich af 
of haar moeder net zoveel moed en troost heeft gekregen
door naar dit wandkleed te kijken als zij nu zelf ervaart.

Met haar toestemming mag ik deze quilt met jullie delen.

Wat een mooi idee om ook eens zoiets persoonlijks te maken.
Ik word helemaal warm bij het idee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten