Volgens mij is ze op weg naar een feestje!




Kim English

Elke week op vrijdag plaats ik een 'woon' schilderij,
waarop je een woonhuis, of meerdere woonhuizen,
een fijne woonsfeer of een interieur kunt zien.

Afgelopen vrijdag heb ik niet geblogd en
daarom plaats ik er nu eentje om dat in te halen.

Ik geniet van huiselijkheid, fijn wonen en thuiskomen.
En zeker ook als dat mooi is verbeeld door een schilder.

Een vrouw in een mooie jurk, met een omslagdoek,
die haar hooggehakte schoenen aantrekt.
We zien haar in haar slaapkamer,
maar de schilder staat zelf op de overloop.
De vrouw steunt met een gewoontegebaar
tegen de kledingkast omdat ze op een been staat.

Aan de muren op de overloop hangen
een aantal foto's of schilderijen rond een spiegel.

De stemming is licht en zonnig.
Volgens mij is ze op weg naar een feestje.


1 opmerking: