Lief beddengoed

  

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 tweepersoons kussensloop


 
 
Maandagavond werd ik wat verkouden.
Ik heb dinsdagmorgen voor de zekerheid 
een sneltest gedaan omdat ik dinsdagavond
een eetafspraak met vriendinnen had.
Die was gelukkig negatief.

Maar ik voelde me echt niet lekker 
en heb de afspraak toch afgezegd.
Mijn woensdagmorgen afspraak ook.

Wim heeft net kippen/groentesoep gemaakt.
Al mijn eten smaakt me heerlijk.
Geen koorts of lage saturatie.

Maar ik lig al bijna drie dagen te 
snotteren / luieren op mijn bedje.

Ik keek naar twee seizoenen: 
'Meer dan goud' op NPO plus.
Elke keer weer in tranen 
van de mooie verhalen.
Echt een aanrader om terug te kijken.

Enne... ik heb me in eigen bedje   
eens verdiept in lief beddengoed! 

Daar knapt een mens van op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten