Je kunt me hier lezen, maar nu ook beluisteren!!!





Met de verhuizing kwam ik een paar cd's tegen met 
fragmenten van radioprogramma's waarop ik te horen ben. 

Echt uit de oude doos is
dit stukje waarin ik te horen ben 
omdat ik lid werd van de zoekbrigade 
van het radioprogramma: Adres Onbekend.

Ik werd toen 's morgens gebeld door Ron Kas, 
de presentator van het onvolprezen Adres Onbekend.

'Je spreekt met Ron Kas' zei hij met die bekende stem.
Ik moest echt even gaan zitten. Zo leuk!!!

Of hij me een paar vragen mocht stellen, 
en dat opnemen om uit te zenden die zondag?
Okeeee...

Ik vond het heel raar om mezelf te horen praten.
Maar dat heeft iedereen geloof ik die zichzelf hoort. 

Even luisteren? 

Wil je ook lid worden?
klik dan hier


1 opmerking:

  1. Wat leuk om je stem te horen bij dit zo bekende radio-programma. En ja het is ook gek om je eigen stem te horen. Wij luisteren ook altijd naar dit programma. Ik wist niet dat je ook bij de brigade kunt horen.
    Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen