Tien jaar rondbrieven van Binnenkant!


Ik ben met mijn najaarsrondbrief bezig. 
En ik zal het verklappen: Die wordt heel leuk!

En het is mijn veertigste!!! rondbrief. 
Dat betekent dat we iets te vieren hebben: 
Tien jaar rondbrieven! 


Afgelopen zomerrondbrief zou eigenlijk de veertigste
 zijn geweest, maar die heb ik overgeslagen omdat 
we toen midden in onze verhuizing zaten. 

Maar nu komt hij - hoop ik - wel uit. 
Ik ben van plan om hem klaar te maken, 
zodat ik de 21e september alleen nog 
maar een druk op te knop hoef te geven 
om hem naar 1550 lezers te verzenden.

Als voorproefje een paar van de fotootjes 
die de rondbrief al 'gehaald' hebben:





  
  Nieuwsgierig?
De rondbrief komt elk kwartaal uit. 
Hij is helemaal gratis en voor niets.
Gegarandeerd geen spam.
Afmelden is eenvoudig!
Aanmelden?
klik hier

Van harte welkom! 

  

1 opmerking:

  1. Succes met het schrijven en uitzoeken van wat wel/niet. Ik zie er naar uit.
    Groet,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen