The day after!



Dikke ogen van de slaap.
Ikke, niet onze kleindochter,
die trouwens ook niet helemaal fit was.

We gingen samen een uurtje plat.
Wat was het heerlijk om haar weer 
te kunnen vasthouden en knuffelen.


De operatie is gegaan zoals ongeveer verwacht.
De chirurg hoopt dat ze alles heeft weggehaald.
De uitslag krijgen we 23 september,
samen met het verdere behandelplan.

Gelukkig heb ik niet veel wondpijn.
Wel keelpijn van de beademing.  
De narcose moet ik er nog uitslapen.

Ik heb allemaal lieve kaartjes, berichtjes
bloemen en cadeautjes gekregen.
Ook van bloglezeressen die 
ik helemaal niet ken.

Dat laat ik binnenkort nog zien.
Het is allemaal zo helend, dankjewel!


PS Deze foto's kreeg ik van Google, 
van dik een jaar geleden.
Hier is Sammie, een paar dagen oud.

Ze doet nu sinds kort een high five, 
dat is toch zo vertederend en lief!!!


3 opmerkingen:

  1. Dat is al een grote stap voorwaarts. Fijn dat die achter je ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat dit nu achter de rug is. Geniet lekker van Sammie en hopelijk is de uitslag "goed" bericht. En op naar de volgende behandelingen. Veel sterkte en geduld voor jullie.
    Groet.
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een positief nieuws al, duimen voor de rest XXX, groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen