Feeling good!

Vanmorgen fijn opgestaan.
Ik ben er weer.

Heerlijk wat gerommeld in huis:
planten en bloemen verzorgd,
dingen even verzet en hergeschikt, 
wasje opgehangen, wat afgenomen, 
een beetje geordend en opgeruimd 
en tevreden rond gekeken. 

Net een kopje groene thee gezet in mijn hartenglas,
een paar gezellig belegde beschuitjes erbij 
en toch maar weer mijn vitaminepilletjes
(die had ik uit nijd even laten staan) 
en heb eerst maar eens een paar keer 
dit lied van Jim van der Zee beluisterd.

Beetje meewiegen, beetje meezingen 
en helemaal kunnen meevoelen:
'A new day, a new dawn
and i am feeling good!'

Ook even luisteren?

PS 
Heel erg hartelijk bedankt voor alle lieve reacties.
Het helpt! Echt waar!

Ik leer langzaam ziek te zijn en te voelen 
wat daar allemaal mee samenhangt en 
dat het helemaal niet erg is om 
me kwetsbaar en bang te voelen. 
Sterker nog, het gaat al snel beter 
als ik het alleen al benoem of even huil.

Echt een ontdekking.
En nu voel ik me goed 
maar dan ook echt goed.
Dat is ook fijn om te delen!
Een hele mooie dag gewenst!


1 opmerking: