Fijn wonen, lezersrubriek: bijdrage van Tiny.





In mijn rondbrief vroeg ik of mensen een foto wilden insturen van een fijne of mooie plek in hun huis.

Hieronder de bijdrage van Tiny Beunk.


Ha Jacquelien!

Hier een foto van een gezellig hoekje in mijn kleine voorkamertje:

Samen met (nu) de kerstboom hangen twee dierbare overledenen: Janneke van Wendel de Joode en Bram Borgo.

Zij zijn door mij geschilderd, het derde 
schilderij is van Lies Kortenhorst.

Tiny.


Dankjewel Tiny, ik kan me goed voorstellen dat dit hoekje veel voor je betekent, want persoonlijker kan het bijna niet! Overleden dierbaren die je ook nog zelf geschilderd hebt. 
Zo blijven ze dichtbij. 

PS Ik heb Janneke niet persoonlijk gekend, maar ik fietste altijd langs haar woonhuis / atelier in de Laarstaat. Ze was een bekend gezicht in Zutphen met haar pittige rode haar en haar vrolijke manier van kleden. 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten