Het is 21 maart!


Vandaag is het 21 maart, het begin van de lente.

Gisterenavond werd ik daar aan herinnerd door een lezeres van mijn rondbrieven die ik tegenkwam bij een avond in de bibliotheek met Adriaan van Dis. 

Een enorm inspirerende spreker. Hij sprak over zijn boeken en de toestand in de wereld. We moeten allemaal onze oren openzetten en ongemakkelijke boeken lezen. Om samen de veranderingen waar we met zijn allen voor staan aan te kunnen. We gingen met een hoofd vol naar huis. 

Terug naar die lezeres die me zei me dat ze mij een appje ging sturen op de dag dat ze altijd de seizoensrondbrief van mij kreeg. Zo lief! Maar inderdaad, er verschijnt geen rondbrief van mij. Toch een beetje raar.

Om het af te wennen, plaats ik hier een stukje uit mijn voorjaarsrondbrief van 2020.
Gewoon voor de leuk!

Je kunt trouwens al mijn rondbrieven nog terugkijken op mijn website.
Voor als je wel een kleine oppepper kunt gebruiken!

Colour dipping


vrouw 'colour-dipt' een mand manden met witte onderkant wit 'gedipte' stoel houten spatels met pastel 'dip' twee stoelen met pastel bovenkant bankje met pastel bovenkant 'gedipte' wasknijpers bankje met blauw middendeel 'gedipte' conservenblikjes blauw 'gedipt' badkamerkrukje 'gedipt' portretschilderij
Als je wat kleur wilt toevoegen aan je interieur,
dan hoef je heus niet alles compleet te verven.
Je kunt van je spulletjes ook een deel ervan kleuren.
Alsof je het voor een stukje in de verf doopt.


Je kunt zelfs je schilderijen dippen.
Wie weet knappen ze er enorm van op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten