Zesendertig jaar




Vandaag 36 jaar geleden zijn we getrouwd.
Ik had toen niet zoveel met trouwen maar 
nu ben ik heel blij dat ik al zo lang samen ben 
met mijn lief die ik al 36 jaar mijn man mag noemen.

Hier kwamen we het stadhuis uit en werd er met rijst gegooid.
Goed voor de vruchtbaarheid, nou dat was wat overbodig,
aangezien ik bijna acht maanden zwanger was.

We gaan vanmiddag samen lunchen in 
een heel gezellige theetuin hier in de buurt.
Omdat we het natuurlijk wel moeten vieren!

PS Het regende pijpenstelen, 
dus we hebben de theetuin laten schieten
en zijn in een tentje aan de IJssel terecht gekomen.


En Wim wist iets nieuws:
De camera op de telefoon op ons richten,
hij stak zijn hand op en een seconde later: 
Taadaa een selfie van het 36 jaar getrouwde koppel,
dat vandaag voor het laatst 63 jaar is...

Morgen verder!


7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie jaren '80 foto! Ik ben in 1988 getrouwd, dus heel herkenbaar.

    groetjes, Alice K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! En wat goed om het toch te vieren (alhoewel, theetuin? De regen komt heir met bakken naar beneden....)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van Harte Gefeliciteerd, samen zijn en samen blij blijven is bijzonder! Hart Petra Houten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en ik wens jullie nog veel gelukkige jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leef nog maar lang en wees gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen