Sommige dingen zijn glad verkeerd!


Het kabinet is gevallen. Ik ben er op zich blij om, het is hoog tijd voor een groener en socialer beleid. Al blijven belangrijke zaken die eigenlijk geen uitstel kunnen velen nu weer nodeloos liggen.

Ik houd mijn hart vast voor de uitslag van de nieuwe verkiezingen. Hopelijk raken we niet van de regen in de drup.

Op dit soort momenten mis ik Vlasje, zij had altijd een mening over dit soort gebeurtenissen die hout sneed.

Pas zag ik dit filmpje met Mohammed Ali, waarin ook zo duidelijk is dat dingen echt glad verkeerd zijn. En die gelukkig nu ook al wel ten goede veranderd zijn. Maar er is nog zoveel te doen!  filmpje


1 opmerking:

  1. Nou inderdaad te hopen dat we niet van de regen in de drup komen... Mooi filmpje!

    groetjes, Alice K.

    BeantwoordenVerwijderen