Computer says: 'No'!


Oke, dit is heus niet het ergste wat je kunt overkomen, heus niet, maar we hebben wel steeds 'een dingetje'...

Wij hebben dit jaar een andere zorgverzekering, we zijn nu via Wim zijn werk overgestapt naar IZZ.

Wat er nu gebeurt is dat de computer van deze zorgverzekering telkens fouten maakt bij het vergoeden van facturen, omdat hij ons blijkbaar niet kan onderscheiden omdat wij dezelfde geboortedatum hebben.

Dat is natuurlijk ook ongebruikelijk, maar bijna elke declaratie die Wim heeft ingediend wordt op mijn naam geboekt. En steeds moet hij dan weer bellen om dat te laten corrigeren.   

Steeds wordt er gezegd dat deze fout eigenlijk niet gemaakt kan worden omdat de computer ook op achternaam en voorletters sorteert, maar wij hebben het idee dat er ergens een foutje zit en niemand dat - hoe aardig en welwillend ze ook zijn aan de telefoon - weet aan te passen. 

Gevalletje 'Computer says: 'no!' '

En dan krijgen we ook nog mailtjes met de vraag of we tevreden zijn over het contact dat we hadden met deze zorgverzekering.  

Ik vind de mensen er erg aardig, maar wat moet ik nu invullen? 

We moeten er maar om blijven lachen: Kijk even naar dit filmpje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten