De zeven zussen en hun vader Atlas!



We hadden voor de verjaardag van onze jongste dochter 
het laatste boek van de zeven zussen voor haar besteld.
Het zou bij haar bezorgd worden als het uitkwam.
Zij wist alleen dat er een verrassing zou komen.

Nu kreeg ik 11 mei een mail dat de bezorger onderweg was. 
Ik blij, verheugde me al op het gezicht van onze dochter
als ze het onverwachte verrassingspakje open zou maken.

Ik keek wat beter naar het mailtje.
Wat bleek: ik had een stomme fout gemaakt.
Al had ik de postcode en adres van onze dochter ingevuld,
toch was het bezorgadres ons oude adres geworden.

Ik heb de nieuwe bewoonster geappt 
en gevraagd het pakje voor ons aan te nemen.
's Middags heb ik het bij haar opgehaald, 
leuk om gelijk weer even ons oude huis te zien. 

Tja, toen kon ik me niet bedwingen en ben gaan lezen.
Ik werd gelijk gegrepen, ben nu op pagina 234.

Net nodigde onze dochter mij uit om morgen bij 
haar en de kindjes op bezoek te komen.
Nu denk ik erover om het boek
voor die tijd uit te lezen.

Ben benieuwd of het gaat lukken!

Ik ben ook zo benieuwd op de vader van de zussen
nou inderdaad overleden is of toch misschien niet.
En wat het verhaal is achter de adopties van al deze meisjes.
Ik denk dat er meer mensen zijn die graag de afloop willen weten.
Maar ik zal er hier niets over verklappen...


6 opmerkingen:

  1. Succes, het is een dikke pil. Ik kon mijn gereserveerd exemplaar afgelopen donderdag ophalen. In de familieapp zette ik “ na onze vakantie voor de liefhebber beschikbaar”. Ons vertrek staat voor 21 mei gepland. Onze dochter die niet zo lang kon wachten, denkt dat het haar lukt om het boek voor die tijd uit te hebben; 32 urige werkweek en 2 kinderen en meer zooi. Het boek maakt wat los en ik hoop dat het aan de verwachtingen voldoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag , idd geen spoilers. K heb van de week het e-book gekocht maar ik ga eerst alle delen opnieuw lezen zodat ik weer "vers" in mijn hoofd heb zitten over wie, wat en waar. Dus Atlas is vermoedelijk over 7 weken aan de beurt.
    Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag heb ik het zussenboek gekregen.
    Ik bewaar het want over een maand gaan wij een week naar Texel en dan wil ik gaan lezen.....staaltje zelfbeheersing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg hem ook en besloot op t internet te lezen of er lezers zaten te genieten. Oef pas op, de spoilers vlogen me om de oren. Jammer!
    Grt petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik ben benieuwd! Fijn, dat je er niks over schrijft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze serie.....hmmm heb er nog niet één van gelezen. Wat mis ik? Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen