Hoe abonneer je je op fijnwonen.blogspot.nl?


Gisteren kreeg ik per mail de vraag 
hoe je je kunt abonneren op mijn blog.
Dat wil ik graag beantwoorden, 
want ik wil best meer volgers.
Het is heel simpel:

Je gaat naar mijn blog: 
www.fijnwonen.blogspot.nl
Je ziet daar allemaal berichtjes die je 
kunt aanklikken, de nieuwste bovenaan. 
Dan scroll je naar beneden en helemaal 
onderaan kun je aanklikken: Internetversie

Dan verschijnt mijn blog zoals ik hem maak;
de dagelijkse berichten in de linker kolom
en in de rechterkolom meer algemene dingen. 
Zoals:

Binnenkant staat voor Jacquelien Koopman,
binnenhuisarchitect & opruimcoach

Van harte welkom op fijnwonen.blogspot.nl 
waar ik leuke, gezellige, mooie, inspirerende, heel inventieve 
maar ook simpel haalbare berichtjes deel met Jan en Alleman 
die - net als ik - ook graag fijn en met plezier woont.

Dan kun je naar beneden scrollen en zie je mijn missie:


Dan kom je bij:

Over Jacquelien
Jacquelien houdt heel veel van haar Wim
- die op de dag af even oud is als zijzelf -,
haar twee dochters, haar kleinkinderen, 
al haar vriendinnen, dikke boeken lezen, 
een terrasje pikken, samen eten met 
vrienden en familie, mooie films kijken,
spelletjes doen, heel veel kletsen & lachen
 en natuurlijk van Vlieland!

Haar motto is: 
Gedeelde vreugde is dubbele vreugde 
& gedeelde smart is halve smart.

Daaronder zie je de meest bezochte blogs 
en mijn logo: 

En onder de witte bank zie je staan:

Het aantal volgers. Nu 99
πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—
Daaronder kun je klikken op Volgen.
Dan vul je een e-mailadres in et voila
je krijgt elke dag gratis en voor niets
een mailtje met het blogje van die dag.

Wat ook misschien leuk is: 
er staat ook een kolom met labels. 
Die vind je onder elk berichtje terug. 
Je zou dus alle opruimberichten 
kunnen bekijken mocht je dat willen, 
of alle woonportretten of alle 
(83) schilderijen over wonen 

Verder onderaan is mijn blogarchief. 
Daar kun je zien dat ik al sinds 2013 blog
 en als je je voeten breekt en 
echt niets te doen hebt kun je 
alle berichtjes gewoon terugkijken... 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten