Niet gelogen, helemaal de pure waarheid!


Nog even naar aanleiding van mijn blog van gisteren.
Niet gelogen, helemaal de pure waarheid!

Ik was vanmiddag bij de Albert Heijn, ik legde de spullen van de band weer in de kar toen de cassiere tegen me zei: Mevrouw wat heeft u een leuke jas aan? Leuk met die stippeltjes. 

Ik: 'Ja, en een sjaal met stippeltjes erbij, vind je ook leuk zeker?'

Cassiere: 'Ja, zo een heb ik er zelf ook.'

Ik: 'Die van mij is van de Hema.'

Cassiere: 'Oh, die van mij niet, maar ziet er ongeveer ook zo uit.'

Ik: 'Iets met stippeltjes, daar word ik altijd een beetje blij van!'

Cassiere: 'Ja, en het blijft ook zo leuk, het is gewoon tijdloos!'

Ik: 'Ik heb net gisteren een blogje geschreven over hoe leuk het is om complimentjes te geven aan onbekenden. En de titel van dat blog was: 'Mevrouw, wat heeft u een leuke jas aan!' '

Cassiere: 'Nou, dat is zeker toevallig. Ik had het blog niet gelezen hoor. Maar dat is dan net zo iets dat je aan iemand denkt, die je bijvoorbeeld een tijd niet gesproken hebt en dat die dan net opbelt.'

Ik: 'Zoiets maakt toch je hele dag goed?'

Cassiere: 'Een hele fijne dag verder hoor!'

 Kijk, dat vind ik nou leuk!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten