Fijn weekend!



Gisteren lag ze dan eindelijk in de winkel. Om 9 uur stond ik bij het opengaan van de boekwinkel op de stoep om een exemplaar te bemachtigen. Wat heb ik een plezier gehad van de eerste zes delen van de zeven zussen. Ik mocht ze allemaal lenen van een lieverd uit de facebookgroep: Zussen van Zutphen. Alle dagen dat ik moest rusten na mijn operatie en tijdens mijn bestralingen heb ik ze verslonden. Heerlijke boeken. Ik heb daarna nog meer titels van haar gelezen, meest uit de bieb gehaald en ook een aantal gekocht. Maar nu is deel 7 er dus! Nu komen we eindelijk aan de weet of de vader eigenlijk wel echt dood is, waar die lift en gangen onder de grond in het huis aan het meer van Geneve naar toe gaan en wie de zevende zus is die niemand nog kent... Nou, als het steeds zo blijft regenen en koud is ben ik lekker onder de pannen en coronaproof in mijn eigen huisje aan het genieten... Fijn weekend!


5 opmerkingen:

  1. Ha, veel plezier! Deze boeken spreken mij écht niet aan (alhoewel ik er nog geen een van heb gelezen...), maar met mooie boeken op de bank een regenweekend doorbrengen, en / of lekker buiten zitten/liggen lezen: een geweldige manier om een weekend door te brengen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh heerlijk ik heel nieuwsgierig en spannend te gelijk 😍 veel lees plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het als e-book gekocht vandaag en gelezen. Lekker boek weer maar het slot...mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook gekocht,zo,n lekkere dikke pil waar ik wel even over doet.Heerlijk.
    Dat is genieten voor jou en mij.

    BeantwoordenVerwijderen