'Als ik opruim gaan we trouwen!'



Relatie stond op springen door rommel in huis

Britt Dekker heeft inmiddels zes jaar een relatie met haar vriend Max. "Hij was eindredacteur bij een van mijn programma's. We werden verliefd en dat is nooit meer overgegaan."
Toch stond de relatie al een paar keer op springen. "Gewoon omdat hij niet meer tegen de rommel in huis kon. Hij is supernetjes en ik niet. Als ik dan ergens een appeltje laat liggen en we hebben muizen, wordt hij helemaal gek. En ik vind het dan gezellig met die schattige diertjes."
"Dan ga ik weer opruimen. Hij heeft gezegd dat we gaan trouwen als ik zes weken achter elkaar opruim. Daar ben ik nu al drie jaar mee bezig en het lukt niet. Dus ik moet nu echt gaan doorzetten", aldus Britt.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig! Die gaat nooit trouwen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is de cursus Opgeruimd wonen iets voor haar.
    Dan mag jij, Jacquelien vast op de bruiloft komen.

    BeantwoordenVerwijderen