Pech & plezier!


Vandaag ging ik achter mijn pc zitten om op mijn website www.burobinnenkant.nl de tips van de maand te maken. Dat was lekker op tijd, tenslotte is het morgen pas 1 augustus.

Mijn bedoeling was om dat eerst te doen, dan te gaan zwemmen. Dat was er al een tijd niet van gekomen omdat ik met die chronische blaasontsteking het niet goed aandurfde. Maar nu moest ik het maar weer proberen. Daarna zou ik mij bezig gaan houden met uitkiezen of loten van de winnares van het zomer-cadeau-advies dat ik in mijn rondbrief had aangeboden. Ik had al veel mails gelezen en het leek me sowieso een moeilijke klus, want er zijn prachtige verhalen voorbij gekomen van mensen die ik het advies van harte gunde. En wie kies je dan? En waarom? Maar ik zou vanmiddag moed verzamelen en de knoop doorhakken. Hoopte ik...

Je kunt begrijpen uit de formulering dat het niet helemáál volgens bedoeling verliep.
Eerst wel, trouwens. De fijn-wonen tip had ik al snel af, toen de opruim-tip. Die had ik vlot bedacht en toen ik nog even wat aan het spelen was met een wit-regeltje meer of minder, de foto links of rechts, merkte ik dat het lang duurde om de wijzigingen 'bij te werken'. Wat raar, zo langzaam ging dat normaal niet. Uiteindelijk was het goed. Maar toen ik naar beneden scrolde bleek dat bijna alle eerder gemaakte tips van de maand waren verdwenen. Spoorloos. Ik kon ze ook niet terughalen en zag ook niet hoe ik dat in vredesnaam gedaan had... Ik kreeg er hartkloppingen van, maar ja, gewoon rustig blijven... Wie weet kon Wim of Sandra - die me af en toe helpt met de site - ze wel terug toveren. 

Eerst dan maar zwemmen. Alle spullen gepakt en op de fiets. Kom ik bij het zwembad, staan daar wel heel weinig fietsen. Ben ik daar op de enige dag in het jaar dat ze onderhoud plegen aan het zwembad, en sta voor een dichte deur. Kijk dan raak ik definitief uit mijn hum, dit schiet niet op zo. En het begint ook al weer zo heet te worden... mopper mopper...

Ik ben weer thuis en Wim komt ook terug van een vergadering. Hij maakt koffie en zegt: 'Zullen we vanavond naar de film gaan?' Er blijkt een leuke te draaien in het filmhuis, en we hebben vanwege het 100-jarig bestaan ook al gratis kaartjes gekregen. Dat kikkert me op.

En dan komt de post. 
En dan krijg ik toch zo iets liefs.
En ik weet niet eens van wie.
Daar raakt een mens toch zo weer van in de plus! 


Leuke zelfgemaakte enveloppe:
Let op de postzegels van de prinsesjes...


En dan deze zelfgemaakte kaart met zo'n lieve tekst.
Hele lieve lezeres uit de Betuwe, hartelijk bedankt!
Dit was echt een schot in de roos!

Zometeen maar die winnares kiezen!
Dat kan ik best.
Morgen gewoon zwemmen en
die tips komen ook vast weer terecht!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten