Wat heb ik toch een geluk!

 

Ik dacht tijdens onze fietsvakantie 
het laatste boek van Jane Fallon 
uit de bieb bij me te hebben.
Zo jammer dat ik het uit had!

Vanmorgen googlede ik nog maar eens en
zag ze nog drie!!! boeken heeft geschreven.

Eentje kon ik nog bij de bieb reserveren. 
De andere was als omnibus van twee te koop 
voor 5,42 euro inclusief verzendkosten.
Morgen heb ik ze in huis.
Wat heb ik toch een geluk! 


Omdat je nooit zonder een mooi boek moet zitten en
ik de bui van het 'Jane Fallon - zwarte gat' al voorzag
had ik nog een boek mee op fietsvakantie.

Ik kwam het tegen bij de HAND
tweedehandswinkel voor 1,50 euro.

Het was het boek 'Verboden vruchten' van Jojo Moyes
schrijfster van mijn all-times-favorites boek: 
'Portret van een vrouw'.


Zo genieten he, fijn lezen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten