Even goede vrienden!

 


Dit boek nam ik mee uit de bieb.
Een heerlijk boek: amusant, geestig, spannend, 
een heerlijke afleiding als je niet goed in orde bent.

De schrijfster is Jane Fallon; 
ze is (las ik) de vriendin van Ricky Gervais.

En... ik zag dat ze nog meer boeken schreef.
Dus ik heb deze boeken ook uit de bieb
gehaald en met veel plezier gelezen.




Het is een beetje van hetzelfde laken een pak,
maar wel een heerlijk onderhoudend pak.

En, het mooiste nieuws nu is:
Ik heb nog een stapeltje van haar liggen. 
Die heb ik nog tegoed: Heerlijk!

Zijn jullie ook zo blij als je 
een nieuwe schrijver ontdekt?


3 opmerkingen:

  1. Jazeker en ik ga deze zeker proberen, wie weet ben ik dan ook zo blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk vaak of die ook bij mijn luisterboeken app beschikbaar is en sla hem op voor later. En ze staat er met verschillende boeken bij, dus een opgeslagen als het bevalt zoek ik later wel weer andere op. Altijd fijn om een leuk ontspannend boek achter de hand te hebben na wat zwaardere kost zoals Willem Elsschot die ik vorige week las

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dan ben ik heel blij. En ik ben ook altijd blij met een tip zoals deze van jou. Ik ga ernaar zoeken in de bieb.

    groetjes, Alice K.

    BeantwoordenVerwijderen