Bijna overal zin-in-in!!!



HAUSER and Lara Fabian performing 'Adagio'
with the Royal Philharmonic Orchestra
at the Classic Gala Concert
at the Royal Albert Hall,
London, May 2024

Wat een cadeautje kom ik toch
weer tegen op het wereldwijde web.
Een prachtige uitvoering van 'Adagio'
van Lara Fabian, dit keer samen met de cellist
die blijkbaar geen voornaam nodig heeft: Hauser.

Heel mooi, vind ik dan he...
Even luisteren?

Ik kende alleen deze uitvoering:
Ook mooi!

En dan deze uitvoering van Hauser
van het Adagio van Albinoni.
Zo prachtig!

Maar, ik vind tegenwoordig bijna alles mooi,
en ik ben zo blij als een lief, klein kleutertje,
want ik heb gelukkig veel minder pijn,
heb weer energie voor van alles
en bijna overal zin-en-in!

En dan schijnt het zonnetje ook nog!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!

En ondertussen lekker even luisteren
naar dit soort hele mooie muziek!


PS Van bloglezer Jan kreeg ik deze foto,
die helemaal past bij mijn goede stemming!
Het kan niet op, dankjewel Jan.


2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je je zo goed voelt! Je steekt me bijna aan met je enthousiasme!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige muziek Jacquelien. Dat komt echt binnen. Wat fijn voor je dat het beter gaat, lekker genieten. Fijne dag . Groetjes Brigit

    BeantwoordenVerwijderen