He, ik ken jou van je blog!


Ik fietste vanmorgen van onze nieuwe biologische winkel op de markt naar de bieb, in een soort van haast, toen een mevrouw die me tegemoet kwam fietsen - met haar man, denk ik - me toe riep: 'Hoi, he, ik ken jou van je blog!'


Ik was er al voorbij voor ik helemaal begreep wat ze had gezegd en sloeg net af een zijstraat in. Jammer, het ging allemaal zo snel. Anders was ik misschien even gestopt om een praatje te maken. Nu was ik inwendig wel een soort blij verrast. Ik word maar zelden herkend via mijn blog. Sterker nog, de meeste mensen - die mij heel goed kennen - lezen mijn blog helemaal niet.

Dat is maar goed ook misschien, ik zou er maar kapsones of ster-allures van krijgen...



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg! Maar hoe herkende ze je dan? Op je blog zie ik geen foto van je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op mijn website staat een foto. En op mijn blog post ik ook wel berichten met een foto van mij.... doe ik niet graag of al te vaak, maar soms stap ik over mijn gene heen. Jij staat wel vaak met je foto op huisvlijt toch? Jij hebt er denk ik minder moeite mee? Jacquelien

      Verwijderen
    2. https://fijnwonen.blogspot.com/2024/05/als-je-geen-pijn-in-je-oor-meer-hebt.html?m=0

      Verwijderen