Als je geen pijn in je oor meer hebt....


 

Wat ziet het leven er anders uit als je geen pijn in je oor hebt. 

Ik heb uiteindelijk na 5 weken modderen met een gevoelige gehoorgang toch een oorontsteking ontwikkeld en uiteindelijk een antibiotica kuur gekregen. Wat een pijn heb ik gehad, vooral in de nacht. Pijn is bij mij een enorme trigger voor angst. En dan is bij mij een hersentumor nooit ver weg. Helaas duurde het nadien nog wel een dag of vijf voor de pijn afnam. Gisteren heb ik voor het eerst geen pijnstilling meer hoeven nemen. En nu gaat het helemaal beter, al hoewel ik nog wel moe ben, zo'n antibiotica kuur neemt toch altijd wat van je energie. 

Ondertussen heb ik met pijnstillers en rust nog wel van alles gedaan:

Ik heb mijn boek uit kunnen lezen.
Net op tijd voor de leesclub vanavond.



We hebben gezellig pannenkoeken gebakken met onze kleinkinderen op Koningsdag.


Op de eerste mooie dag heb ik met een vriendin een terrasje gepakt. Zo fijn!


We zijn op bezoek geweest bij een lieve tante.
De eerste foto, een jaar of 10 terug, rechts zoals we nu zijn:
Nog steeds heel leuk en gezellig samen!



We hebben de familie geholpen om het huisje van onze buurvrouw en naober Lucy leeg te maken. Een goede bestemming helpen vinden voor allerlei spulletjes, voor alle planten een goede nieuwe plek zoeken, samen met de dochter naar de kringloopwinkel rijden, een nog mooie Leolux bank op marktplaats verkopen en helpen met inladen, vriendinnen vragen om een aandenken aan Lucy te komen uitzoeken, contactpersoon zijn voor de verhuisservice en de woningbouwvereniging enzovoort. Het huis is nu leeg en netjes opgeleverd. Vanmorgen nog een rollator teruggebracht naar Medipoint in het ziekenhuis.   

Vanmiddag kwam de zoon afscheid nemen met deze mooie bos bloemen. Zo lief!

We hebben een feestelijk etentje gehad voor de verjaardag van mijn nichtje.


 En zondag hadden we een etentje met een van onze eetclubjes.
Weer te weinig foto's gemaakt, we hadden een verrukkelijk voorafje,
dit was het hoofdgerecht met een heerlijke witlofsalade.

 
Toe, citroenijs met merengue, 
slagroom en biologische blauwe bessen.
Ja, we weten wel wat lekker is.

Morgen onze jaarlijkse verrassings 
fietstocht met de Noabers.
Ook heel leuk, met dat mooie weer! 

En nu, zonder noemenswaardige oorpijn 
ziet alles er zonniger uit.

3 opmerkingen:

  1. Fijne dag morgen!
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pijn is zo uitputtend weet ik. Fijn dat het beter gaat met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je weer pijnloos door het leven gaat.
    Daardoor hebben de gewone dagen een gouden randje.

    BeantwoordenVerwijderen