Wachten op het vliegveld...


Kijk, ik houd niet erg van vliegen.
Wim en ik zijn ooit, toen we elkaar pas kenden 
naar Rome geweest met een hele grote jumbo jet,
zo'n hele grote bak met meerdere verdiepingen,
maar daarna heb ik nooit meer gevlogen.

Ook vanwege het milieu ga ik liever niet vliegen.
En ik ben er ook helemaal niet rouwig om dat 
dat hele vlieggebeuren nu zo is terug gelopen
vanwege de corona beperkingen.

Ik heb nooit hoeven wachten op een luchthaven,
alleen om mensen uit te zwaaien of op te halen.

Maar ik kwam deze foto's tegen van mensen 
die hun tijd uitzitten en er het beste van maken
in de lange uren op het vliegveld.
En die vond ik zo grappig.
Dus, wil ik ze even delen.

Het wordt misschien een zeldzaam fenomeen.
Ik hoop het....






Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten