Mijn mond viel open!


Als je denkt dat je alles wel eens hebt gezien, krijg je deze mail:


Beste Jacquelien,

Wij kennen elkaar niet, maar ik lees 
jouw 'Fijn wonen' blog (meestal) elke dag.
Daar las ik een keer van de huishoudboekjes. 
Heel handig en overzichtelijk lijkt me.


Ik zou de schema’s wel graag willen hebben 
en zou het wel willen ‘ruilen’  tegen wat creatiefs. 

Daarom heb ik een gedicht geschreven. 
Als een soort ode aan Binnenkant, 
als een dank je wel voor de inspiratie en 
(persoonlijke) berichtjes, die ik met veel plezier lees.

Het gedicht staat in de bijlage.
Veel leesplezier en ik hoor graag of het een goede ruil is.

Hartelijke groet, 
Jeanet Knot


Nu hebben mensen in ruil voor de huishoudboekjes
wel eens koekjes voor me gebakken, 
een stofdoek mooi geborduurd of
een velletje postzegels gestuurd,
maar een gedicht kreeg ik nog nooit.
 
Nieuwsgierig opende ik de bijlage.
Mijn mond viel open.

Ik las:


Nou ja zeg, een ware Ode!
Hoe aardig en hoe heel erg leuk.
Ik werd er helemaal warm van.

Nu dacht ik er eerst over om dit voor mezelf te houden,
maar ik ben er gewoon net even te onbescheiden voor.

Met toestemming van de schrijfster,
mag ik het hier plaatsen.
Heel hartelijk dank Jeanet!

PS Wie ook nog de huishoudboekjes wil hebben,
eerder schreef ik er dit over.
Je bent van harte welkom!


2 opmerkingen: