Jim van der Zee, om van te genieten!


De laatste weken gaat het steeds beter met mij; met mijn lijf, maar vooral met mijn gemoed. Gelukkig! Ik ben er zo blij mee. Ik ben meestal ontspannen, voel meer innerlijke rust en de stress zakt uit mijn lichaam. Het valt me nu pas op hoe anders ik me voelde toen mijn stressniveau zo hoog was. Eigenlijk is dan niets meer moeiteloos fijn en leuk. Ook al doe je nog zo je best om rust en plezier te hebben, dat lukt maar mondjesmaat. En nu gaat dat langzaam weer meer vanzelf. 

Ik geniet enorm van het mooie weer, prachtige bloemetjes, fijne gesprekken en van muziek.
Gisteren was ik weer eens de mooie opnames van Jim van der Zee bij zijn deelname aan de Voice aan het terugkijken / luisteren, en ik kwam via You Tube allemaal prachtige liedjes van hem tegen. Ik ben serieus verliefd op Jim zijn prachtige stem, vooral als hij laag zingt. Dan smelt ik. 

Hoe geweldig zou het zijn om hem eens een keer live te horen zingen. Trouwens hoe fijn zou het zijn als we allemaal weer kunnen genieten van live muziek? Tot die tijd heb ik hieronder een aantal van de prachtige opnames van Jim gezet. Zo heerlijk dat we in ieder geval muziek op het internet hebben!! 

1 opmerking:

  1. Bedankt dat je mij op het spoor zette van Jim. Wat een mooie stem en fijn repertoire. Ik ga er vaker naar luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen