Inloopspreekuur!




Kijk nou eens wat ik bij de post vond: Een Tina uit 1983.
Opgestuurd door een bloglezeres die een vraag voor mij had die ik tijdens mijn inloopspreekuur (tegenwoordig doe ik telefonisch vanwege het koffiehuis wat dicht is vanwege Corona) met haar heb besproken. 

Het was een leuk gesprek en aan het eind vroeg ze of ik een factuur zou sturen voor dit 'consult'. Ik vertelde haar dat ik dat nooit doe, maar dat ze me altijd iets mocht geven als ze dat fijn zou vinden en als ze vond dat mijn advies haar iets waard was.


Het begeleidende briefje (dat ik met haar toestemming hier deels deel) 
was zo mogelijk nog liever. Lieve Katrien, hartelijk dank, 'You made my day!'

Ik las de Tina al wel toen ik jonger was, begin jaren 70.
Maar vooral de tekenares in de strip hieronder vond ik fijn. 
Moet je nu zien wat een lief gezicht deze agent heeft.
En inderdaad vaak tekende ze de leukste kleren.





PS Wie ook behoefte heeft om binnen te lopen
(in deze Corona tijd dus per telefoon)
lees even hieronder hoe ik dat aanpak.

Je bent van harte welkom!

1 opmerking:

  1. Dát zijn de leukste cadeautjes / betalingen! Zoiets wat je totaal niet verwacht, maar waar je erg van kunt genieten. Ik vond vorig jaar ook een stapeltje oude Tina's (nou ja, oud, van de jaren '90 - láng nadat ik een abonnement had!) in een buurtbieb, en heb er van genoten ....

    BeantwoordenVerwijderen