Zo mooi anders!



In de voorjaarsrondbrief had ik een winactie, 
waarbij je het muurgedicht van Plint kon winnen.

Mees schreef mij toen onderstaande reactie:

Dag Jacquelien,
Wat een tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben. Fijn om te zien dat je met Binnenkant mooie dingen blijft maken. En wat grappig, ik zit je nieuwsbrief te lezen en mijn oog valt op het geweldige gedicht van Hans Andreus. Dit gedicht achtervolgt mij al jaar en dag. 
Ooit kreeg ik het van een geliefde. Later trof ik het op een zorgwoning voor mensen met een verstandelijke beperking waar ik werkte. En stond het op een bankje op de Kampina waar ik wandelde die dag...
Vorig jaar heb ik een verhaal geschreven dat over anders zijn gaat. Ik heb het gedicht van Hans Andreus verwerkt tot een lied! Momenteel zit in ik de studio om dat lied op te nemen, grappig hè?! Als het af is, zal ik het je doorsturen. Het past zo mooi bij jouw prachtige poster! 
Warme groet van Mees!

En inmiddels heeft zangeres Mees mij het lied gestuurd.
Prachtig! Voor wie wil, je kunt het hier beluisteren!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten