Wat een leuk idee!

 

Vorige week ging ik met een vriendin koffie drinken
met een heerlijk stukje cheesecake met bosvruchten erbij,
toen ze vertelde dat ze net een lijst had gemaakt 
met dingen die ze fijn vindt om te doen. 
Ze was tot 26 gekomen.

Dat kan ik ook, dacht ik toen.
Wat een leuk idee!

Daar gaan we:
- in willekeurige volgorde - 

1 ontbijten op bed, met een boek
2 een dag geen afspraken hebben
3 kletsen, plannetjes maken met Wim
4 poetsen, met de radio of een podcast
5 samen naar de bioscoop gaan
6 lieve mensen te eten krijgen
7 koffie drinken met vriendinnen
8 een mooie route fietsen met Wim
9 een paar leuke boodschapjes doen
10 iets moois zien op de televisie
11 een inspirerend gesprek hebben
12 samen een terrasje pikken
13 in het voorjaar de zon voelen
14 mijn kleinkinderen knuffelen
15 iets moois breien of naaien
16 brainstormen en ideetjes uitwisselen
17 een mooi interieur helpen verzinnen
18 zwemmen in het zwembad
19 lekker koken en dan opeten
20 de was buiten ophangen in de zon
21 in een vers en schoon bed slapen
22 naar een leuke voorstelling gaan
23 zingen, meezingen met de top 2000
24 op het water zijn in een bootje
25 gewoon weer naar Vlieland gaan
26 genieten van heerlijke muziek
27 iemand helpen met opruimen
28 tevreden zijn met een opgeruimde kast
29 een spelletjesavond met vrienden
30 douchen en lekker aantuttelen
31 een warm telefoongesprek voeren
32 zien hoe mijn kinderen het doen
33 samen zijn met eetclubjes, filmclub, leesclub
34 zomaar in de kamer dansen op vrolijke muziek
35 nooit uitgepraat raken met lieve mensen
36 elke zondag adres onbekend luisteren
37 met de auto op pad, op bezoek gaan
38 elke dag naast Wim wakker worden
39 creatief knutselen met kleuren
40 meeleven met familie en vrienden
41 gezellig naar de markt in de zon
42 me tevreden voelen na hard werken
43 helpen uitpakken bij een verhuizing
44 nog steeds alle kerstpuzzels oplossen
45 bij verdriet mijn hart mogen uitstorten
46 een feestje bijwonen of geven 
47 delen in de vreugde van anderen 
48 cadeautjes geven of krijgen
49 een lief gesprekje met onbekenden 
50 iemand ergens verder mee helpen
51 samen de slappe lach hebben 
52 lezen, lezen, lezen


   Het laatste boek dat ik kocht.       Het laatste bieb boek dat ik las. 

1 opmerking:

  1. Wat leuk. Onlangs werd ik 63 en maaktecik een lijstje met 63 blijmakers op mijn blog. Er zijn wel wat overeenkomsten. https://wp.me/p1RndB-bmi

    BeantwoordenVerwijderen