Zelf de was ophangen is gewoon feestelijk!



Wat heerlijk dat ik weer allerlei gewone klusjes zelf kan doen.
Dan wordt zoiets simpels als de was ophangen gewoon feestelijk!

De rolstoel en de krukken zijn opgehaald. 
Weer een mijlpaal bereikt.

De stress en de buikpijn zijn nog niet helemaal weg.
Het zou moeten uitdoven, en dat doet het inmiddels ook wel.
Soms heb ik een slechte nacht of veel spanning in mijn bekken.

Maar veel lukt ook wel.
Zo heb ik afgelopen woensdag voor het eerst weer gefietst!!
Spannend, maar het is goed gelukt en dat geeft veel vrijheid.
De hogere bed hoekpoten voor onze Auping Auronde zijn geverfd.
Nog even uitharden en dan kunnen die worden gemonteerd.
Dan sta ik nog makkelijker op uit mijn bed.

In de kamer heb ik de zijkant van een kast geverfd,
en Wim zijn bureautje is nu aan de beurt. 

Ik ben lekker aan het breien, 
doe wat achterstallige opruimklusjes
en geniet van het schaatsen... 
Die Ireen!!!


1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je dit allemaal weer kunt. Klinkt heel wat positiever dan maanden geleden. Komt wel goed.......... Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen