Met drie velletje plakplastic!



Ik had van de bovenbuurvrouw 
drie velletjes plakplastic gekregen.
Een rode, een gele en een blauwe.

'Jij kunt daar vast wel wat mee!'

Ik wist zo niets, en legde het bij de spullen 
die weg mogen in de gang bij de voordeur...

En toen ik gisteren het kratje met die spulletjes
 wilde wegbrengen naar de kringloopwinkel, 
stond ik naast onze voordeur en 
kreeg ik ineens toch een ideetje.

Wij hebben op het raam in onze voordeur
kleurloos plakplastic geplakt om geen inkijk te hebben.

Als ik daar nu eens wat strookjes op zou plakken?
Ik kon ook kleuren over elkaar plakken,
zo kreeg ik ook groen, oranje en paars.
En toen dubbel rood, blauw of geel...

Toen begon ik er lol in te krijgen.
Ik heb alles opgemaakt.

Op de foto zie je minder het groen,
dat valt in het echt meer op.

Maar anyway: 

Het is vrolijker dan ooit in onze gang!


1 opmerking: