Het gaat wel weer...

 

Gisteren precies een jaar gelden kreeg ik een telefoontje dat mijn leven behoorlijk op zijn kop heeft gezet.

De huisarts belde om te vertellen dat er 'iets' was gevonden op de mammografie die een week eerder was gemaakt in de borstenbus. 

Het was een gradatie 5 (van de 6) en ongeveer 1.6 cm groot. Dat zei me eigenlijk helemaal niets. En dat was nog maar het begin. Het werd een jaar vol dingen om ´bij te leren´.

 

Gisteren was ik de hele dag moe en verdrietig. 

Ik heb zelfs niet geblogd. 


Net een kopje koffie gemaakt. 


Nu gaat het wel weer...







2 opmerkingen:

  1. Geen idee wat dat is , een naober en een hema meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor wie mij al langer volgen is dat gesneden koek:
      De naobers zijn leden van een voormalige woongroep, waar ik ook lid van was en nu is het meer een gezelligheidsclub.
      De Hema meisjes is een groep vrouwen waar ik deel van uitmaak, die al jaren lang samen gaan ontbijten bij de Hema en daar ondertussen het (ons) leven doornemen...

      Verwijderen