Lennette zingt: 'Je denkt aan mij!'

 

Je denkt aan mij

Ik weet precies waar aan jij denkt,
Je denkt aan 't glanzen van de parels in hun schelpen op de bodem van de zee.
Of aan het razen in de steden zeer nabij.
Je voelt je onverwacht tevreden.
Of je nu denkt aan parels of aan steden,
je denkt aan mij, je denkt aan mij, je denkt aan mij, je denkt aan mij.

Ik weet precies wat je bedoelt,
Waneer je spreekt van groepen vogels die je laatst nog hebt zien vliegen in de lucht.
Of van het ruizen van de regen in de hel.
Je voelt je hopeloos verlegen.
Want als je spreekt van vogels of van regen,
bedoel je mij, bedoel je mij, bedoel je mij, bedoel je mij.

Ik weet precies waarom je huilt.
Je huilt omdat je bent vergeten hoe de vlinder altijd dansten in de zon.
Of om het slenteren door de straten zij aan zij.
Je voelt je grenzeloos verlaten.
Of je nu huilt om vlinders of om straten,
je huilt om mij, je huilt om mij, je huilt om mij, je huilt om mij.



Klik hier om te horen hoe mooi Lennette van Dongen dit lied zingt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten