Een jaar geleden...



Vrijdag is het precies een jaar geleden dat we verhuisden.
Ik deed in de maanden daar voorafgaand op mijn blog 
verslag van alle opruim- en verhuisperikelen 
en deelde ook herinneringen aan dat fijne huis 
waar we meer dan 27 jaar gewoond hebben.

Dit berichtje hieronder schreef ik vorig jaar op 6 juli. 


In ons foto archief kwam ik deze kiekjes tegen:
Een kamerplant die het blijkbaar heel goed deed 
op mijn regime van 'niet al teveel verwennen'.
Hij groeide juist tegen de klippen op.

We hebben hem / haar kunnen slijten
aan iemand die een mooie plek had 
in een groot en licht klaslokaal.

Toen hij weg was leek de kamer veel groter.

Maar een nog veel groter verschil 
voelden we toen de grote vleugel
(die we in bruikleen hadden) 
ons huis verliet... 


Maar we hebben er jaren plezier van gehad.
Hier staat hij nog volop te pronken...

PS Leuk om weer even in dat ouwe huis 'te zijn'.
Hier staat ook nog de salontafel met het glazen blad 
waar onze dochter een keer op is gaan zitten...
Daar kon hij niet tegen.

Ook de ladekastjes die we - nu net - eindelijk hebben opgeknapt
staan hier nog onbehandeld te staan... 
Verder hebben we alles bijna meegenomen:
tafel, eetkamerstoelen, gordijnen, lampen, fauteuils, gele kast,
zelfs de vlaggetjesslinger die daar nu weer netjes in ligt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten