Automatiek gevraagd!




Wikipedia: Een automatiek is een verkoopautomaat. In een automatiek ligt bereid voedsel op een servetje of kartonnetje achter glazen deurtjes, waar het warm wordt gehouden. 
De consument kan zo'n deurtje na inworp van muntgeld openen en het product zo meenemen. Het voedsel uit de automatiek wordt vaak op straat opgegeten. 
De populaire uitdrukking voor het eten uit een automatiek is "uit de muur eten".

Kijk, ik heb het al eerder op mijn blog gevraagd:
Ik zou het heel leuk vinden om thuis
zo een automatiek als kast(je) te hebben. 
Ik houd me graag aanbevolen als iemand er  
eentje tegenkomt die geen goud geld kost. 

Superleuk om zo iets als (vitrine)kast te gebruiken 
om fraaie spulletjes in op te bergen of in ten toon te stellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten