De handwerkmand van Gea!


Gisteren kreeg ik onderstaand berichtje van Gea:


Hallo Jacquelien,

Al jaren lees ik je blog maar heb denk ik nog nooit gereageerd. 
Nu ‘moet’ het wel even! Wat een leuk berichtje over kledinghangers! 
Ik heb van mijn moeder ooit een handwerktas gekregen gemaakt van kledinghangers! 
Als ik het me goed herinner heeft een oom van mij het frame gemaakt en heeft zij de stoffen ‘zak’ geknipt, genaaid en geborduurd. 

Hij blijft uit zichzelf staan (erg handig gewoon naast de plek waar je zit te handwerken, bollen rollen niet over de grond). 

Als hij niet te vol is kun je de bovenste delen naar elkaar toe doen en dan is het een tas waarin je je werk makkelijk mee kunt nemen naar een andere plek of als je ergens naartoe gaat. 

Ik heb niet veel met oude familie-erfstukken, maar dit is een familieding waar ik heel erg blij mee ben:-)! 

Hoop dat je het leuk vindt om te zien...
Groetjes van Gea




Ik vind het zeker leuk om te zien. 
Dankjewel Gea!
Superleuk bedacht en knap gemaakt van je oom en je moeder.
Zeker ook omdat hij inklapbaar is.
En die schattige vlindertjes er op!
Natuurlijk ben je er blij mee!

Ik heb ook nog wat ooms. 
Misschien moet ik ze ook maar lief aankijken...


1 opmerking:

  1. Wat een mooie staander / tas - leuk om te zien - en het brengt me weer op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen