Update verhuis voorbereidingen




De inhoud van deze grote kast op zolder is al ingepakt.
De kast zelf staat ook al beneden.
Die is via het balkon naar beneden getakeld.

Er staan meer kasten en dozen in de woonkamer.
Niet zo gezellig, maar wel fijn voor de sjouwers.

Deze foto heb ik gemaakt zodat ik hem straks gelijk weer zo in kan pakken. Behalve de kokers dan, die kunnen achter het linnengoed, maar dat vond ik even te veel werk dus die heb ik er voor gelegd.
Bovenin de kerst- en paasspullen en Wim zijn schaatsen.
Daaronder een volle plank met Wim zijn ordners en daarachter liggen nog grote rollen papier.
Daaronder beddengoed en medische dingen en medicijnen (netjes in de lade)
Dan nog wat gebreide dekens, mijn breiwerk en wol en al onze netjes uitgezochte post.

Vanmorgen komen twee hema meisjes helpen met 
het inpakken van het glaswerk, flesjes van de lamp, 
de boeken en de inhoud van deze twee kasten:



En dan vanavond kijken hoe het marmoleum er bij ligt.
Dat zou klaar moeten zijn...

PS Kijk, al bijna leeg!
En ook de kannen, de glazen, de boeken allemaal ingepakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten