Iedereen een rustige, fijne dag!






Tja, nu een week geleden zijn we verhuisd.

Er is al van alles op orde, maar ook nog veel niet.

Ik vind het lastig om foto's te maken en te laten zien omdat ik dan de neiging krijg om bij alles te zeggen wat er eigenlijk nog moet...

Maar dat begrijpen jullie natuurlijk ook best.
Je kunt niet in een week helemaal alles af hebben.                                       

Ik laat het zien zoals het is, niets maak ik mooier.

Ons terrasje ziet er nu zo uit:
Onze slee staat in het hoekje als bijzetter. 
Samen met de klompen van Wim die ik misschien 
nog aan de muur wil hangen om te vullen met planten 
en de zwarte schaal die ook nog plaats kan bieden 
aan planten of dennenappels of fruit of zo...
 

Vanmorgen een ontbijtje gemaakt en op het terrasje 
opgegeten met de krant en daarna een wasje gedaan 
(niet ikzelf natuurlijk, maar de wasmachine...)
en daarna lekker kneuterig opgehangen 
aan een rekje aan de binnenkant de vide.

Daar kan ik heel erg van genieten:
Alles heel rustig en zonder haast doen!

Iedereen een hele fijne dag!


1 opmerking:

  1. Geinig, zoals je nu met verkleinwoorden "werkt" .
    Ontbijtje, terrasje, rekje, wasje etc.
    Ziet er allemaal heel keurig uit.
    Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen