Dia's



Ik heb eindelijk mijn dia's uitgezocht.
Dia''s die we maakten toen we jong waren.

Zo heb ik een aantal sledes met dia's die gemaakt zijn van 'de blauwe dag' die ik initieerde op de kunstacademie.
Die dia's hebben trouwens ook gedraaid tijdens de expositie over het boek dat is verschenen over de vele academies die er in Kampen zijn geweest. Die heb ik trouwens niet weg gedaan.

Ook niet de dia's die we terugvonden van een bergwandeling in Davos. Zo raar om jezelf (22 jaar, maatje S en vrolijk wandelend in de Alpen, langs eeuwige sneeuw, op een klein richeltje met van die kleine steentjes en een afgrond naast je...)  iets wat je volledig bent vergeten ineens levensgroot op de muur geprojecteerd te zien...

En ook veel dia's die ik maakte als lesmateriaal voor de cursussen die ik gaf. In 1993 hadden we nog geen beamers met laptops en pinterest. De dia's deden het gelukkig altijd zonder problemen met internet of wifi.


Dit gaat allemaal weg. 
Naar het recycle-plein bij het harde kunststof.

Ik heb een kratje met gesorteerde dia's 
klaar staan om mee te verhuizen.
We gaan een dia avondje houden 
met onze vrienden en de kinderen.
Dan kunnen ze zien hoe jong en fris wij waren.
Ik verheug me er nu al op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten