Al 59 jaar getrouwd!



12 augustus 1959


Net lees ik een berichtje van mijn nichtje Marianne 
dat haar ouders, mijn tante Catrien en Oom Joop 
vandaag - 12 augustus - 59 jaar zijn getrouwd.
Wat zien deze lieve tachtigers er toch
geweldig goed en feestelijk uit!

Ik ben op 30 juli 1959 geboren,
was op hun trouwdag net 14 dagen.
Zij zijn dus al mijn hele leven lang
plus twee weken gelukkig getrouwd.
Wat een prachtig voorbeeld!

Van harte gefeliciteerd lieve Joop en Catrien 
en een hele mooie en gelukkige trouwdag gewenst!

Twee jaar terug aan een gezellige familie high tea.

Drie Koopman tantes met hun mannen.


Al even geleden: met nichtjes Wendy en Marianne 
en tantes Joke, Catrien en Ruth bij de V&D in Zwolle. 

Op deze foto sta ik met mijn tantes en al mijn nichtjes, 
behalve mijn nichtje Annette die in Engeland woont. 
We zijn hier samen op ziekenbezoek bij Wendy.
Mijn tante Catrien en ik zitten links onder 
en ons viel op hoeveel wij op elkaar lijken. 
Ik lijk meer op haar dan haar eigen dochters.

En hier staan we ook weer samen op de foto
tijdens een dierbaar familieweekend in 2014.
Je kunt wel goed zien dat we familie zijn toch?

Vorig najaar: vier Koopmanvrouwen,
- mijn tantes en ik - samen op onze bank.
Wat een lieverds zijn het! 



1 opmerking:

  1. Mooie foto's van je familie. Als je een fijne familie hebt is dat een zegen, heerlijk.

    Carola

    BeantwoordenVerwijderen