Mijn tv-serie Top Tien!



Ik ben verliefd op Paul en Debbie.
Wat een leuk stel en wat heb ik 
genoten van het zomer programma.
Eerder zag ik 'B & B vol liefde' nooit, 
maar dit seizoen maakt dat ik bijna zin krijg 
om de eerdere seizoenen terug te gaan kijken.
Maar dat doe ik niet, want ik heb nog zoveel 
andere mooie series om (terug) te zien.

Mijn tv-serie Top Tien:
1 After life
2 Derek
3 The Crown
4 Derry Girls
5 Parenthood
6 This is us
7 Outlander
8 Please like me
9 Downton Abbey
10 Fleabag

Ik heb er natuurlijk nog veel meer gezien; 
ik ben tamelijk tv-serie-verslaafd.
Zo leuk dat zoveel mensen er zoveel werk 
van maken om ons thuis ervan te laten genieten.

PS Dat geldt natuurlijk ook voor al die schrijvers
die zoveel moois schrijven om mee mee te leven.


1 opmerking:

  1. Ik keek dit jaar voor het eerst naar b&b vol liefde en vond eigenlijk alleen Debbie en Paul een echt leuk stel mensen, niet alleen samen maar ook apart van elkaar. No nonsens en gewoon zichzelf tenminste die indruk maakten ze. Maar ook ben hen weten we niet hoe veel echt is en hoeveel is gespeeld. Hoe authentiek ben je als je weet dat er een camera alles registreert wat je doet en zegt? Vind het dan ook heel bijzonder als mensen van iemand die ze eigenlijk alleen van tv kennen denken te weten hoe iemand in elkaar steekt.

    BeantwoordenVerwijderen