Een weekje het rijk alleen!


Hier vertrok Wim voor een week naar Zwitserland. 

Hij ging met onze dochter naar een prachtig hotel (voormalig kuuroord) in de bergen, een mooie plek om wandelingen vanuit te maken. 

Nu was ik al niet zo dol op wandelen, maar sinds mijn val waarbij ik mijn beide voeten brak is wandelen op een ongelijke ondergrond helemaal 'out of the question'. 

En bovendien vond onze dochter het leuk om een weekje met haar vader op pad te zijn. En andersom natuurlijk ook. 

Een bus bracht hen er rechtstreeks naar toe.
Heerlijk vegetarisch eten was inbegrepen, allemaal prachtig geregeld dus.



Ze hebben genoten!
Ze hebben leuke mensen ontmoet, 
er was elke dag heerlijk ontbijt en avondeten,
ze sliepen op echt fijne bedden en matrassen,
er was een vleugel en een tafeltennistafel.
Elke avond deden ze mee met een les Chi Qong.
Ze maakten natuurlijk prachtige wandelingen,
 naar dorpjes, maar ook boven de boomgrens.
En ze zagen er zulke mooie bloemen! 




Ze hebben veel bloemen op de foto gezet, om ze later te determineren en er een catalogus mee aan te leggen. 

Hopelijk is deze reisweek het begin van een mooie traditie!

Volgend jaar weer!

PS Ik had het rijk alleen, en dat was ook wel eens fijn. 
Ik zag een stel vriendinnen en kon lekker mijn eigen gang gaan.
Maar gelukkig was het weerzien ook weer heerlijk!


1 opmerking:

  1. Mijn achterbuurvrouw gaat ieder jaar naar Val Sinestra.Ik ken de enthousiaste verhalen.Het is een bijzondere plek.
    Mijn lijf en leden zijn ook niet geschikt om daar te bivakkeren.Eerlijk gezegd vind ik dat wel jammer maar ik hoor wel haar verhalen.Zomergroet.

    BeantwoordenVerwijderen