Over boeken en boekenkasten gesproken...



Het leuke van het opbergen van boeken is 
dat je overal in de ruimte waar het jou uitkomt 
planken kunt maken om je boeken op te zetten.
Mooi is het als er al een vanzelfsprekende plek 
zich aandient, zoals bijvoorbeeld in deze nis.

Of als je in de hoogte van een ruimte zelf een soort nis maakt.

Of als je ze, zoals hier links, ze 'om het hoekje' opbergt.
Of in een gecreeerde ruimte onder gemaakte vensterbank;
Dan kun je daar gelijk met wat fijne kussens 
gezellig op gaan zitten lezen bij het raam... 

Maar als je van je boekenkast 
juist een blikvanger wilt maken,
dan kan dat natuurlijk ook. En hoe!

 

Gaaf!


2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze allemaal geweldig, vooral die onderste. Je moet er wel de ruimte voor hebben maar gaaf is ie zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voeger klein behuisd maakte ik inderdaad lange planken boven mijn bed - matras op de grond (want een echt bed / bedombouw paste niet, dan ging de deur niet meer goed open), en dan een paar rijen planken hoog tegen het plafond. Was ik nog hip voor mijn tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen