Dag mam...



Vandaag vijf jaar gelden stierf mijn moeder.
Ik wilde graag eens wat foto's van haar plaatsen.

Mijn moeder is geboren in 1933, veel foto's zijn er niet van haar jonge jaren. 

Maar in bijna alle foto's van haar als baby en peuter zie ik iets van onze kinderen en kleinkinderen terug. 
Dat blijft toch bijzonder.
Mijn moeder was het eerste kind van mijn opa en oma. 
Later zou ze nog een zusje en een broertje krijgen

Hier een foto van mijn moeder met mij.
Mijn moeder had vlak voor mijn geboorte 
een dochtertje verloren, ik ben niet haar eerste.
Later zou ik nog een zusje en een broertje krijgen.

Hier links zijn we bij mijn oma thuis.
Rechts in ons eigen huis, met de jaren-60 inrichting.

Er zijn niet veel foto's van mijn moeder en mij,
hier zijn we op vakantie in Zeeland met de opa en oma van vaderskant.

Zo'n 60 jaar geleden.
Zo jong nog, 

dag mam...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten