Bijna lente....


Het is bijna lente.... dus ik wilde gisteren mijn lenterondbrief op mijn website zetten, zodat iedereen die kan lezen. 

We zijn met zijn allen wel erg toe aan die lente toch? 

Tja, er was iets mis met mijn website, ergens waren wat letters kleiner dan ik ze had bedoeld, ik wilde dat verbeteren en klikte toen (bleek later) op de verkeerde knop. 


Alles op mijn homepage zag er ineens helemaal anders uit en veel was verdwenen. 

Wim zat naast me en zag het gebeuren. En toen hij niet gelijk wist hoe we dat moesten herstellen raakte ik toch in een soort van paniek. Maar toch bleef ik ook heel rustig. Ik probeerde de host te bellen, maar daar was niemand telefonisch te bereiken. In dit soort gevallen wil ik liever met een echt mens aan de telefoon praten, in plaats van zoeken op een site (in het engels) naar mogelijke antwoorden. Ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat er niet wat aan te doen zou kunnen zijn, maar toen Wim begon over het opnieuw maken (bouwen) van de home page en dat ik bijvoorbeeld al mijn verzamelde 'tips van de maand' mogelijk kwijt zou zijn, was dat voor mij het sein om eerst maar eens wat boodschappen te gaan doen.

Ik ging lekker met de auto, naar de AH om daar eens de zinnen te verzetten met mijn bonus aanbiedingen en de opties voor maaltijden voor de rest van de week. Ik was van plan om voor meerdere dagen te koken omdat ik woensdag de hele dag op het stembureau zit en donderdag waarschijnlijk een herstel-dag nodig heb. Ik bracht ook nog wat spullen naar de kringloopwinkel en naar de recycling.

Toen ik weer thuis kwam hoopte ik dat Wim me zou ontvangen met de opmerking dat alles weer oke was, maar helaas, het probleem nog niet verholpen, Wim had gelukkig wel ontdekt dat er een dagelijkse back-up wordt gemaakt van mijn site, maar hij wist nog niet hoe die 'uitgepakt' moest worden. Uiteindelijk kreeg ik iemand van de host te pakken, die vertelde dat zij dit soort klusjes wel bij een externe partij tegen betaling konden laten oplossen. Moesten we maar even een mailtje sturen....

Daar wilde ik net aan beginnen, toen Wim het uiteindelijk toch voor elkaar kreeg en ik mijn 'site' weer terug kreeg. Wat een opluchting. Wat ben ik blij met die man van mij. Sowieso al natuurlijk, maar in dit soort gevallen helemaal. We zijn eerst maar eens een lekkere cappuccino gaan drinken. Zo fijn, dat dit weer met een sisser afgelopen is. En dat Wim weet nu hoe we dat in een soortgelijk geval weer op kunnen lossen. Dat is winst. 

Het probleem met de te kleine letters laten we eerst maar even zo. Wel heb ik mijn voorjaarsrondbrief vers van de pers op mijn site gezet. Die rondbrief wordt vanaf donderdag in gedeeltes naar de abonnee's gemaild. Maar is ook altijd gewoon op mijn website te lezen.

Kijk maar eens op www.burobinnenkant.nl

Deze vrolijke foto's staan er deze keer in

Gewoon ook omdat het veel beter met mij gaat, en omdat de lente er al bijna aan komt...

Fijne dag allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten