Nostalgie

  




 
Deze dingen zie je toch echt nergens meer tegenwoordig!
 
Jammer?


 

6 opmerkingen:

  1. Zo'n schort wil ik wel! Lekker tuttig, én functioneel - wat willen we nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij het zien van deze plaatjes, moet ik gelijk denken aan mijn opa & oma en ruik ik weer de geur van hun huis. Vooral die suikerpot was favoriet bij de kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je brengt me weer terug in het huis van mijn jeugd. Maar een ding zie ik nog vaak. Bij onze caravan, die op een vaste plaats staat, hebben wij zo'n vuilnisbak ingegegraven. Etenswaren blijven heerlijk koel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze vuilnisemmer staat gevuld met madeliefjes op het terras.
    Groet, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei, moet ik mij nu schamen als ik zeg dat zo een oranje tapijtroller hier nog dagelijks wordt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk niet. Leuk juist. Wij noemden het ding een rolveger.
      We hadden vroeger thuis een lichtblauwe. Fijne dag, Groet, Jacquelien

      Verwijderen