Opknapklusjes...




Dit is nu een voorbeeld van een opknapklusje:
Op een simpele manier iets opknappen waarbij je zelf ook een beetje opknapt.

Een opknapklusje-stappenplan:

- Mooi papier kopen!
(is sowieso al blijmakend, hoeft niet duur, mag gewoon inpakpapier zijn)
- Lades leegmaken. 
- Alles wat je niet meer wilt hebben wegdoen (daar knap je zeker van op...)
- Stofvrij maken met de stofzuiger. 
- Zo nodig een lekker sopje maken (geeft ook al een opknap gevoel...)
- Papier op maat knippen.
- Er in leggen.
- Klaar!
- Heel tevreden kijken naar het resultaat met een kopje thee. 

Ik kan wel meer van dit soort opknapklusjes gebruiken, 
want met een ernstig zieke moeder in het verpleeghuis, 
en na het verplegen van een dochter met die nare griep, 
ben ik nu zelf geveld door een fikse verkoudheid.
Hoesten en proesten, niezen en snotteren, warm en koud: 
ik moest eerst zelf maar eens opknappen...

Wie weet er nog een leuk opknapklusje?



1 opmerking:

  1. Wat mij betreft: alle klusjes die al te lang liggen, en die ik nu eindelijk uitvoer! (En met stip bovenaan: eindelijk een boekenkast kopen & inrichten......)

    BeantwoordenVerwijderen