Moed en vertrouwen



Ik schreef laatst over vriendinnen met zorgen
en zorgen die ik heb over mijn vriendinnen.

Een update met goed nieuws:

De dochter van mijn vriendin die 24 weken zwanger
 met gebroken vliezen in het ziekenhuis was opgenomen 
is vandaag gelukkig nu 27 weken zwanger. 
Ze moet volstrekte rust houden en doet het geweldig!
Het kindje groeit, beweegt en er is nog vruchtwater en 
elke dag dat ze de zwangerschap kunnen rekken is er een.
We houden onze adem in.

Mijn vriendin met kanker blijkt een hele zeldzame vorm
te hebben, die met pillen - een tijd - goed te bestrijden is.
Met minder bijwerkingen dan met chemo. 
Dat was relatief echt een goede uitslag.
Een lichtpuntje na een donderklap!

De man van een andere vriendin die het 
psychisch zwaar had knapt ook al wat op.
Even uitblazen en het maar wat tijd geven.

Met een van mijn oudste vriendinnen die al meer 
dan een jaar vecht tegen een ernstige depressie 
lijkt het ook elke keer weer ietsje beter te gaan.
Laatst hebben we eens flink geknuffeld.  

Wat een moed hebben al deze vrouwen!
Ik wens ze veel hoop en vertrouwen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten