Buiten lunchen in de schaduw





Isabelle Zutter

'Lunch under the arbor'

Elke week op vrijdag plaats ik een 'woon' schilderij,
waarop je een woonhuis, of meerdere woonhuizen,
een fijne woonsfeer of een interieur kunt zien.

Ik geniet van huiselijkheid, fijn wonen en thuiskomen.
En zeker ook als dat mooi is verbeeld door een schilder.

Een gedekte tafel voor de lunch.
Het is volgens mij ergens in het zuiden van Frankrijk.
Een beschutte plek in de schaduw onder een rieten afdak.
Ik zie deuren in een prachtige kleur vergrijsd lichtblauw,
een buitenwastafel aan de buitenmuur om planten te verzorgen.
Heel veel groen wat geleid wordt langs de muur en het afdak.
Ik verwacht als de kijker naar rechts kijkt een mooi uitzicht.

Er worden vier personen verwacht gezien het aantal glazen.
Er is ijsthee, er zijn broodjes, een salade in een schaal.
Misschien wordt er nog wat bijgezet, de gastvrouw is nog bezig.
Het wordt vast gezellig.


2 opmerkingen:

  1. Ik kom voor het eerst deze blog binnengewandeld. Als een veertje land ik bij dit prachtige schilderij. Wat ben ik blij πŸŒΉπŸ•ŠπŸƒ. Dank je wel voor het posten van deze schilderijen op prentkaarten. Alleen het zien maakt mij al intens gelukkig. Dank je wel πŸ™

    BeantwoordenVerwijderen