Ikea paashaas, zelf in elkaar zetten!!




VÅRKÄNSLA

Ikea paashaas melkchocolade, eenvoudig zelf in elkaar te zetten.


Persoonlijk eet ik graag een chocolade paaseitje, en hoef niet iets anders, maar ik vind dit wel een heel leuk idee.
Hij doet me denken aan een bureau dat ik ooit maakte op de kunstacademie. Dat was ook in elkaar te schuiven, zonder gebruik van schroeven ofzo en tegelijk oerdegelijk. 
Ik zit er nu, zo'n 40 jaar later, nog aan achter mijn computer dit te schrijven...
Ik zal het hier wel eens laten zien.  


2 opmerkingen:

  1. Wat grappig zeg! Ik ben dol op chocolade paashazen maar deze kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was laatst bij IKEA en had dit op mijn imaginaire lijstje staan. Pas op weg naar huis dacht ik daar aan. Omdraaien voor een zelfbouw paashaas vond ik ook weer zoiets. Volgend jaar dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen